Santai bersama BEN ASHAARI

bosan + ngantuk + lapar + xpaham = ???

Financial Management, subjek major bagi course yang aku amek. Walaupun subjek yang best tapi kadang2 ada jugak borinknya.. prof. Nor Effuandy Pfordten is my lecture yang ajar subjek financial ni... prof aku ni melayu bukan omputih.. korunk mesti pelikkan dengan nama dia 2.. huhuhu.. sebenarnya prof aku ni kacukan Jerman.. atok dia asal Jerman, then kawen ngan dengan melayu.. kalau tengok muka prof aku ni cam orang mesir pun ada... handsome la jgk bak kata orang tua-tua, sedap mata memandang, sejuk lagi hati melihat... ehh... boleh ke gabung pepatah macam 2?? Lantaklah, ada aku kisah... aiman pun tak kisah... subjek financial ni, kadang2 aku susah la nak faham sebab subjek ni tearah kepada subjek akaun... subjek akaun ni xpernah plak aku blajar masa kat sekolah dulu.. yang aku belajar subjek bio, fizik, kimia, add math, 2 pun belajar sebulan jer sebabnya aku dapat tawaran ke sekolah teknik.. kat sekolah teknik lagi la tak amek subjek akaun... kat teknik aku amek lukisan kejuruteraan, civil engineering, fizik, kimia and bio dah tolak jauh-jauh.. bio kat sekolah teknik mana ada.. hahaha... gi sekolah teknik bukan boleh jadi doctor pun, lau nak jadi engineer boleh la... hurmmm.. nape la kelas financial hari ni borink, dah la ngantuk + perut lapar = lentok suda...