Santai bersama BEN ASHAARI

Siapakah Dia???


29 SEPTEMBER 2012

Assalamualaikum wbt

Hye ^_^

Hari ni nak cerita tentang orang yang sama birthday dengan aku... Tadi aku buka jer mukabuku (facebook) aku 2, ada la 2 orang mintak aku untuk di approvekan untuk jadi kawan diorang... Jadinya ada la seorang awek cun ni aku approve... Cun sangat ke??? Boleh tahan comel la jugak dia ni, putih dari aku... Aku ni hapa la sangatkan... Touching la pulak aku ni kan... Ok, kita teruskan... Firstly, aku sebenarnya taknak approve pun dia, tapi bila tengok balik kat profile dia, rupanya birthday dia sama dengan aku la pulak... Sebelum ni tak pernah pernah lagi aku jumpa orang yang sama birthday dengan aku, tapi dia tahun 88 then aku pulak tahun 89... Dia tua setahun dari aku... Dia lah orang pertama yang aku jumpa... Excited gak nak tau sal dia... Bila godek godek sikit kat dia punya profile 2, rupanya asal sama negeri dengan aku jugak... Tapi dia dekat tanah merah then aku pulak dekat kota bharu... Yang tak boleh blah, birthday dah la sama tarikh, asal sama negeri, nama pun sama dengan aku jugak... Nama dia Izza Nadeeya then aku pulak Dya Nadya (bukan nama sebenar aku, nama aku mengikut i/c NURUL NADIANI)... Izza Nadeeya 2, aku tak tau la pulak nama betol dia ke hapa... Kalo nak tau nama betol dia dan tentang dia sendiri kena la tanya tuan punya badan kan... Boleh PM dia dekat sini à Izza Nadeeya


Ni la orangnya...