Santai bersama BEN ASHAARI

Semakin Hari Semakin Malas


21 SEPTEMBER 2012

Assalamualaikum w.b.t
Hai ^_^

Lama dah aku tak menghupdate blog aku ni... Sebabnya tak ada sebab... Yang sebetulnya, bila aku balik je kampung perangai malas menghupdate ni timbul dengan secara tak sengaja... Sebab keduanya, line broadband tersangatlah slow macam siput baby, aku rasa adakan pertandingan lumba lari dengan speed aku punya broadband ni confirm siput tu yang akan menang... HAHA... Agak aku la... Haaa, ada tak sesiapa yang boleh membantu aku dalam hal ni... Sekarang ni aku kat shah alam kiranya ok la boleh menghupdate bila-bila masa je... Malam ni aku tak ada benda sangat nak story, may be esok kot aku story kat korang, sebab esok hari minggu...

Kenapa hari minggu ???

Hari minggu panjang la sikit langkah aku boleh teroka negeri SELANGOR DARUL EHSAN ni...
Erm okay lah, aku nak tidur dulu, nanti esok aku story mory kat sini...

Bye

Gudnite

PEACE ^_^