Santai bersama BEN ASHAARI

tabiat manusia hari ini



~ Assalamualaikum WBT ~

Hai korang...

Letih la hari ni, assignment banyak, report shooting belum settle lagi, projek jepun tak jalan lagi... adoi.. ni la masalahnya.. sape suruh study kat U...

Hari ni sakit hati sangat sebabnya, kawan baik datang rumah cite sal budak2 kelas ngupat sal aku.. manusia ni kalo tak jaga tepi kain orang memang tak sah dan tak lengkap kot hidup diorang 2... (gila, tak de otak ke ape, sial, bodoh punye orang)
Eee... memang sakit hati sesangat.. mood nak wat assignment pun dah hilang... hari 2 ada la jugak terbaca kat facebook sal sorang hamba ALLAH ni cakap “CRAZY WOMEN...” pastu “DIE PERLU DHAPUSKAN!!!!!!!”

TARIKH : 31 OKTOBER 2011
JAM : 00:08/12:08 TENGAH MALAM


Die ni post kat group kelas after present CTU (hubungan etnik)...
First aku baca aku tak amek kesah pon sal pompuan ni... tapi hari ni, bila seorang kawan rapat aku datang nak amek nota tadi, die pun cite la sal ni.. bila dah dengar cite yang buruk2 sal aku memang aku bengang gile babi arr... selama ni aku xde pun jaga tepi kain die, tup2 die lak nak jaga tepi aku lak... tak puas hati ngan aku konon... sape suruh die wt ngan kawan baik die jer projek CTU sebelum present, pastu bila dah settle bahan yang die cari kat website 2, nak tak puas hati lak ngan aku n budak laki 1 group.. keje group wt la sama2.. yang ko ngan kawan baik ko 2 terlampau rajin nak cari bahan untuk aku lak pe sal.. tau arr aku cari bahan untuk aku present.. eee, panas la hati aku skunk ni.. kalo kat negara ni xde undang2, nak jer aku bunuh pompuan ni.. baru puas hati aku... haaa... nak hapuskan aku sangat, patotnya ko yang mampos dulu... umo tua dari aku, tapi bangang... bodoh punye pompuan...

eee... sakit betol hati aku skunk ni...