Santai bersama BEN ASHAARI

Kerja, Kerja & Kerja...


3 november 2012

Assalamualaikum w.b.t

Hye ^_^

Hari ni hari sabtu... Aku baru jer sampai kolej setelah lebih kurang seminggu cuti raya haji... Cuti yang sarat dengan assignment dari pensyarah-pensyarah aku bekalkan waktu cuti... Macam di zaman sekolah kan, bila cuti sekolah jer cikgu mesti bagi kerja rumah... Dekat ‘U’ pun sama, pensyarah bagi kerja rumah... Dah namanya pelajar, kerja tu mesti la ada... Haa, sape suruh kau belajar, kan dah banyak kerja... Sebenarnya, jadi pelajar ke, jadi pekerja ke, jadi bini orang ke... Eh bini orang ??? (gatalnya kau ni dya, belajar tak habis lagi fikir macam-macam) Haa, tak kira la jadi apa pun, kerja tu mesti ada jer yang kita akan buat, kita akan laksanakan... Macam aku sekarang, kerja aku memang banyakkkk... Tok sah dok habaq lah banyak mana, memang banyak, tak terkira oleh jari... (nampak benor nipunye) Ok sekarang, aku tengah mencari + mengumpul bahan-bahan untuk berperang dengan assignment kejap lagi... Sekarang ni masa aku nak hUpdate entry ni dulu...