Santai bersama BEN ASHAARI

Kami Kembar Tiga... ^_^


3 november 2012

Assalamualaikum w.b.t

Hye.. ^_^

Hurm... Hari ni macam nak update jer seberapa banyak entry yang boleh... Tadi dah update sal assignment yang bertimbun... Nak buat, nak buat tapi rasa macam malas dan berat tangan pulak nak sentuh buku.. Tak tau la kenapa... Hurmmm, nampaknya penyakit malas aku datang balik... Entry petang ni nak cerita pasal aku dan kembar aku 2 orang lagi...

Sejak bila pulak aku ada kembar ni??

Haaa, nak tau sejak bila... Jom baca...

Ok, kami kembar bermula sejak tahun 2011... Baru lagi  2... Tapi bagi aku kita orang macam dah lama kenal, dah macam adik beradik kembar dah pun... Pergi mana-mana jer mesti bersama... Sedih, gembira, pahit, masam, masin semuanya bersama... Cukup rasa la katakan... Masa sebelum cuti raya haji hari 2, sebelum balik cuti, kami bertiga pergi lah meronda ronda kat tasik Shah Alam 2 sebabnya dah bosan duduk terperuk jerk at rumah... Kawan-kawan rumah yang lain awal-awal dah cabut balik kampung, maklum la diorang dah tak sabar nak tengok lembu kena sembelih kot...
Masa kat tasik 2, kita orang makan makan then snap seberapa banyak yang boleh kat depan tasik 2... Nak tengok gambar yang kita orang snap jom kita terjah bersama sama...

~ Ni masa tunggu bus ~
~ aku & ika ~

~ ika & lisa ~

Wan Shafika binti W Abd Malik
dikenali sebagai ika
anak kelahiran terengganu
berasal dari daerah Permaisuri, Setiu...

Noor Farah Lisa binti Razali
dikenali sebagai lisa
anak kelahiran kelantan
berasal dari Puspajaya, Kok Lanas...


yang comel ni aku la...
owner blog ni...
(perasankan aku ni ??)

~ kami diTasik Shah Alam ~