Santai bersama BEN ASHAARI

What Should I Do !!!



29 APRIL 2012

Assalamualaikum w.b.t

Kenapa dengan aku malam ni???

Kenapa mata aku tak boleh nak lelapkan lagi ni???

Mungkinkah ini semua penangan dari minum Nescafe ais tadi dekat kedai semata-mata nak stay tengok bola Malaysia lawan Sri Langka??? Sri Langka kalah di tangan Malaysia dengan 6-0... atau aku excited sebab nak pergi istana budaya tengok teater upin ipin esok atau sebaliknya??? Aku ni excited nak pergi istana budaya??? Macam la aku ni tak pernah pergi istana budaya sebelum ni... adoi... kenapa la malam ni tak boleh tidur ni???
Tak faham betol la...

Esok nak kene bangun awal... pukul berapa awal 2 macam biasa la kul 9 pagi sebabnya esok kene kumpul kat post guard kul 12 tengah hari... kul 9 tu dah kira awal la 2 kalau time cuti-cuti Malaysia... bukannya aku ni sentiasa pergi bercuti 2 bukan, alalala... cuti-cuti orang pompuan faham-faham aje la kalau tiap-tiap bulan... macam tak biasa pulak...(girls)... haaa... esok ni nak kena bangun kul 9 ni... takkan tak tidur pulak malam ni, ehh silap bukan malam dah pagi pun sekarang ni... ishy, tak boleh jadi ni, jap lagi kena jugak paksa mata ni tidur... TIDUR... MUKTAMAD...

Best ke teater upin ipin 2???

Manalah aku tau best ke tak... tengok pun belum lagi... kalau cerita upin ipin kat TV tu pernah la tengok... best la jugak... cerita budak budak kan??? kalau tanya adik aku yang umur 10 tahun dengan 2 tahun tu, confirm la diorang cakap best giler... apa yang giler aku pun tak tau... budak budak semua benda pun best giler... kita yang dah dewasa ni pun ada jugak yang best giler... benda yang best giler bagi aku, confirm aku akan jawab ace-cream dengan chocolate... yang 2 memang best giler bagi aku la yang badan kering sekeping ni... macam entry LYSSA FAIZUREEN yang bertajuk aku nak gemuk... aku pun sebenarnya dah lama nak gemuk, tapi tak gemuk gemuk... ramai kawan aku cakap suruh makan banyak banyak, maka aku pun ikot la nasihat diorang, tapi maintain aje badan aku ni... hurm apa boleh buat... (apa pun tak boleh) teater upin ipin 2 nanti aku story pulak kat entry akan datang... tunggu ya!!!

Sekarang ni dah masuk waktu subuh dah pun... nak solat, macam biasa la kan tengah bercuti, so tunda aje la next week...

Ok lah... bye...