Santai bersama BEN ASHAARI

kawan

1 JULAI 2012

KAWAN KETIKA SENANG, MUDAH DICARI...
KAWAN KETIKA SUSAH, SUSAH DICARI...

HAA... Macam tu la lumrah kehidupan manusia... MEMANG TERBAIK DAPAT KAWAN MACAM 2... LIKE SANGAT-SANGAT... Malam ni mood sakit hati sangat-sangat... Sebabnya semua kerja tertangguh... Kenapa tak buat ??? HAHA... Soalan macam tu la paling suka... Kenapa tak buat sebabnya kerja group (team work)... Kerja group memang bagus tapi aku cukup tak suka kalau group yang tak ada komitmen... Kalau korang di tempat aku pun confirm tak suka kalau tak ada komitmen kan ??? kalau setuju LIKE... Kalau tak setuju tak yah baca... Kala uterus baca buat menyakitkan hati jer... Kalau buat kerja sorang-sorang lagi bagus, bila dah siap aku terus hantar kat lecturer lagi senang... Orang lain, kerja dia tak siap lagi ke, suka hati dia nak siap bila pun... Ada aku kesah... Janji aku tak terlibat dengan dia... Kan dah terkeluar “ AKU ”... Dari sem 1 sampai sem 3 dan sampai bila-bila pun benda macam ni akan terjadi pada kita yang bergelar manusia... Dah memang lumrah hidup sebagai orang yang normal... Kalau tak normal tak yah cerita la...
** lebih baik jadi yang tak normal dari yang normal...
** lebih baik jadi gila dari tak gila...