Santai bersama BEN ASHAARI

Tolooongg !!!

2 MEI 2012

ASSALAMUALAIKUM W.B.T

Waaa.... tolonglah aku YA ALLAH, otak aku dah jam sangat dah ni... macam mana nak buat assignment psychology yang lecturer nak 10 page 2... HUHU... psychology pulak 2... lepas assignment psychology, assignment sociology pulak... adoi... wei tolong aku wei... lagi 7 hari lagi nak kena submit benda alah ni... apa pun, esok kena p library cari bahan... nak pegi pagi tadi confirm la tutup... kenapa tutup??? Sape nak keje cik kak cik abang oii kalau dah hari pekerja, macam aku jugak la, hari pekerja aku cuti gak dari pegi kelas dan taip entry macam lyssa faizureen cakap 1 Mei 2012 | Blogger Cuti Jugak Ke ?? pada aku mesti la cuti, sebab aku busy bina kawasan untuk nak luaskan Negara aku 2... HAHA... sorry, aku buka raja atau permaisuri mana-mana Negara kat Malaysia ni ok... Negara aku dekat castle ville aje... benda yang digilai ramai dalam muka buku (GAME FACEBOOK)... HAAA.... itu la bendanya... sekarang ni aku nak siapkan skrip dulu.. tinggal tak banyak dah pun...

Ok lah, bye ^_^